"Centrum Innowacji ProLearning zrealizowało dla naszej firmy; w okresie listopad 2014 – marzec 2015; projekt rozwojowo-doradczy polegający na wypracowaniu metodyki zarządzania projektami. Podczas realizacji…"
508 913 532 Centrala Obsługi Klienta
Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie
Formularz na egzamin
Nasze szkolenia uwzględniają specyfikę nauczania dorosłych, wspomagając zdobywanie przez nich nowych kompetencji. Poprzez; umożliwienie wymiany doświadczeń miedzy uczestnikami, stosowanie metod szkoleniowych aktywizujących i integrujących grupę, konfrontowanie wiedzy przekazywanej z doświadczeniami uczestników, pokazywanie praktycznych zastosowań nowej wiedzy i nabytych umiejętności, tworzenie atmosfery akceptacji i życzliwości ułatwiającej wyminę informacji, sprawiamy, iż nauka staje się nie tylko efektywna ale i łatwa. Dbamy również o poczucie współuczestnictwa w procesie szkoleniowym oraz o motywacje uczestników co w dużym stopniu wpływa na przełożenie zdobytej w trakcie szkolenia wiedzy i umiejętności na pozytywną zmianę postaw.
Aby określić korzyści płynące ze szkolenia, prowadzimy pomiar efektywności szkolenia i analizujemy je na czterech poziomach: reakcji, uczenia się, zachowania oraz wyników. Poziom pierwszy, reakcji to badanie opinii i zadowolenia uczestników bezpośrednio trakcie oraz zaraz po szkoleniu. Badanie poziomu uczenia się w bezpośredni sposób sprawdza poziom wiedzy jaki po szkoleniu posiadają uczestnicy. Sprawdzenie poziomu zachowań czy też zmiany postaw uczestników w życiu codziennym, wymaga obserwacji oraz arkuszy i ankiet przeprowadzanych w miejscu pracy. Aby szkolenie było efektywne na tym poziomie konieczne są jednak dodatkowe warunki, dwa pierwsze zapewnione podczas szkolenia, kolejne spełniane w późniejszej pracy:
• uczestnik szkolenia musi chcieć się zmienić
• uczestnik szkolenia musi wiedzieć w jaki sposób i na jaki cel pracuje,
• uczestnik szkolenia musi pracować w przyjaznej atmosferze,
• uczestnik szkolenia powinien być wynagradzany za każdą pozytywna zmianę.
Na poziomie sprawdzania wyników, po wcześniejszych badaniach i analizach, ukazujemy jakie wymierne korzyści ze szkolenia wynikają dla firmy.
Zależnie od rodzaju szkolenia, dobieramy odpowiednią metodę oceny i ewaluacji. W trakcie szkolenia są to:
• analizy ćwiczeń,
• analizy zachowań,
• testy praktyczne i demonstracje,
• podsumowania i analizy,
na zakończenie szkolenia:
• testy sprawdzające poziom wiedzy (otwarte, wielokrotnego wyboru, „prawda- fałsz”),
• dyskusje,
• demonstracje,
• obserwacje ćwiczeń,
po zakończeniu szkolenia:
• obserwacje przeprowadzanie przez kierowników i oceny zaobserwowanych zachowań,
• obserwacje przeprowadzanie przez trenera i oceny zaobserwowanych zachowań,
• ankiety wypełniane przez uczestników i ich kierowników,
• rozmowy przeprowadzane przez kierowników i trenera,
• analizy skrajnych zdarzeń,
• tabele porównawcze.
"Centrum Innowacji ProLearning zrealizowało dla naszej firmy; w okresie listopad 2014 – marzec 2015; projekt rozwojowo-doradczy polegający na wypracowaniu metodyki zarządzania projektami. Podczas realizacji…"